• Išlikite darbingi visą darbo dieną

     

    Ergonomiškas reguliuojamo aukščio stalas

     

    Reguliuokite savo stalo aukštį.

    Padidinkite darbingumą iki 30%

  • Dirbkite patogiai

    Atsisėskite

    Atsistokite

    Pakartokite

  • Išlikite darbingi visą darbo dieną

    Pasirinkite Jums tinkantį darbo stalą
  • 1
  • 2
  • 3

Rūpinkitės savimiPuiki Sveikata – svarbiausia

Kasdien mes praleidžiame daug laiko sėdėdami prie savo darbo stalo. Kaip tai keistai beskambėtų ilgas sėdimas darbas prie stalo gali žaloti mūsų kūnus. Nesvarbu ar jūs bėgiojate kiekvieną rytą ar sportuojate sporto salėje.

Jei praleidžiate didžiąją dalį dienos posėdyje sėdėdami, vairuodami automobilį, ant savo biuro kėdės ar sofos namuose – jums padidėja nutukimo rizika, diabetas, širdies ligos ir kt. Nesvarbu kiek Jūs energingai sportuojate sėdimas darbas jums kenkia.

Skaityti...

Išlikite darbingi ir aktyvūs visą dieną darbo vietoje naudodami ergonomišką stalą.

#ergonomiskasstalas#ergonomiskasstalas

@ergostalas

Prisijunkite prie mūsų
  • Dviejų kojų ergonomiškas stalas

    Dviejų kojų reguliuojamo aukščio stalų sistema.
    Naudodami šiuos stalus galėsite reguliuoti savo stalo aukštį ir taip dažniau keisti savo kūno poziciją. Daug dirbantiems kompiuteriu rekomenduojama daugiau judėti. Pvz. kas 50-60min pakeisti darbinę poziciją iš sėdimos į stovimą, pasivaikščioti, pasiražyti, nueiti iki virtuvėlės ir atsigerti arbatos ar kavos.
    Daugelio darbuotojų darbo diena prasideda ir baigiasi kėdėje prie darbo stalo. Dirbant ilgiau nei 1 valandą sėdint ir nejudant gali pradėti skaudėti nugarą. Nugaros skausmai yra nemalonūs ir varginantys.
    Norintys išvengti nugaros skausmų turėtumėte dažniau keisti darbo būdą (dirbti atsistojus arba atsisėdus), pajudėti. Daugelis žmonių susiduria su nugaros skausmais.Šioje situacijoje Jums gali puikiai padėti ergonomiški reguliuojamo aukščio stalai.

  • Trijų kojų stalas

    Trijų kojų reguliuojamo aukščio stalų sistema.
    Naudodami šias 90 laipsnių kampu sujungtas kojas galėsite reguliuoti kampinio stalo stalo aukštį ir taip dažniau keisti savo kūno poziciją. Daug dirbantiems prie kompiuterio rekomenduojama daug judėti. Pvz. kas 50-60 min pakeisti darbinę poziciją iš sėdimos į stovimą, pasivaikščioti, pasiražyti, nueiti iki virtuvėlės kavos.
    Daugelio darbuotojų darbo diena prasideda ir baigiasi kėdėje prie darbo stalo. Dirbant ilgiau nei 1 valandą sėdint ir nejudant gali pradėti skaudėti nugarą. Nugaros skausmai yra nemalonūs ir varginantys. Norintys išvengti nugaros skausmų turėtumėte dažniau keisti darbo būdą (dirbti atsistojus arba atsisėdus), pajudėti. Daugelis žmonių susiduria su nugaros skausmais.Šioje situacijoje Jums gali puikiai padėti ergonomiški reguliuojamo aukščio stalai.Galėsite ne tik dirbti atsistoję, bet ir padidinti savo darbo efektyvumą ir našumą daugiau apie 30%.

  • Keturių kojų stalas

    Ergonomiškas stalas su keturiomis kojomis puikus Jūsų pasirinkimas
    norintiems įrengti stalus konferencijų salėje, susirinkimų kambaryje, kad galėtumėte patogiai ir efektyviau dirbti.
    Dažniausiai daug kam tenka praleisti visą darbo dieną susitikimuose sėdint, todėl darbo pozicijos pakeitimas (dirbas atsistojus arba sėdint) Jūsų kūnui būtų labai naudingas. Žmogui rekomenduojama daug judėti, todėl pastovus darbinės pozicijos keitimas yra labai naudingas.
    Nustebinkite savo svečius ir pasiūlykite jiems galimybę padirbti atsistojus ar atsisėdus. Mes siūlome galimybę saugoti sveikatą ir keisti stalo aukštį ir dirbti atsisėdus ant kėdės ar atsistojus. Tikriausiai Jūsų bendradarbiai ar verslo susitikimo svečiai neatsisakys patirti kažką naujo ir nė nežinodami padėsite visiems sutaupyti laiko, nes sprendimus priiminėsite 30% greičiau.
    Reguliuojamo aukščio stalas konferencijų salėje gali būti pailgas, stačiakampio formos, kvadratinis ar aplavus. Išsirinkite Jums tinkančią stalo kojų sistemą, reikiamo dydžio ar norimą stalviršį ir užsisakę mėgaukitės ergonomiško stalo privalumais. Tapkite žvalesnis ir taupykite.
  • 1
  • 2
  • 3
Rodyti mygtukus
Paslėpti mygtukus